مدیر اجرایی
وظایف مدیریت اجرایی:
- • مدیریت امور مالی و تامین اقلام مصرفی و غیرمصرفی دانشکده
- • تامین تجهیزات مورد نیاز واحدهای اداری، آزمایشگاهها و کارگاهها
- • مدیریت اموال دانشکده و ثبت اطلاعات
- • پیگیری و نظارت بر امور پرسنل
- • ایجاد بستر مناسب جهت فعالسازی کارگاهها و آزمایشگاهها و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آموزشهای تخصصی
- • مدیریت امور عمرانی و خدماتی دانشکده
- • ایجاد بستر ارتباطی مناسب بین دانشکده و سایر ارگانهای دانشگاه
- • پیگیری و نظارت بر حسن برگزاری جلسات، رویدادها و همایشهای برگزار شونده توسط دانشکده
اقدامات انجام شده:
- • استقرار حوزه ریاست، معاونتها و مدیریت ایجاد شده در دانشکده و تامین تجهیزات
- • تامین اقلام مصرفی و غیرمصرفی ضروری دانشکده
- • پیشبرد امور مرتبط با ساختمان جدید دانشکده و مذاکره جهت تامین اعتبارات مورد نیاز
- • بهکارگیری و فعالسازی فضاهای کم و یا بلااستفاده در دانشکده
- • پاکسازی کارگاهها و آزمایشگاههای دانشکده و ایجاد بستر مناسب جهت کاربردهای آموزشی و یا ارتباط با صنعت
- • ایجاد کارگروه در راستای فعالسازی کارگاهها و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آموزشهای تخصصی
- • پیگیری در جهت تخصیص فضا و تامین امکانات برای آزمایشگاه پروژه دانشجویان کارشناسی
- • مذاکره با گروهها و پیگیری در جهت تخصیص آزمایشگاههای تحقیقاتی جهت انجام پروژههای تحصیلات تکمیلی